Wikia

De Prestatie Banners zijn een uitbreiding die door Wikia. Ze zijn een manier om gebruikers aan te moedigen bewerken houden en te rangschikken op het leaderboard. Sommige wiki's hebben ervoor gekozen om de badges te voegen, maar sommige niet om persoonlijke redenen. Exclusief aangepaste badges, zijn er momenteel 36 badges, maar dit aantal wordt verhoogd tot 49 bij het tellen van de uitgebrachte en gepensioneerde badges.

Badge typesEdit

Er zijn talrijke types badge. Een ieder kan worden verkregen wanneer bepaalde voorwaarden is voldaan, zoals het bewerken van 500 pagina's. Badges zal de uitgever belonen met punten, die hen zal helpen stijgen op de Leaderboard. Hoe moeilijker een badge te verkrijgen, de meer punten de editor ontvangt. Editors kunt ook Custom Badges die worden beloond toen aangepaste voorwaarden is voldaan.

PointsEdit

Wanneer een badge wordt verkregen, zal de uitgever punten te behalen. De punten ontvangen overeen met de kleur van de badge. Er zijn vier kleuren van badges, Bronze, Silver, Gold en Platinum. Brons badges geven het laagste bedrag van de punten, terwijl platina badges geven de hoogste aantal punten.

Het verkrijgen van alle bronzen badges zal de uitgever belonen met 140 punten, maar dit wordt verhoogd tot 170 als de delen badges werden verkregen voorafgaand aan de pensionering. Het verkrijgen van al het zilver badges zal de uitgever belonen met 650 punten, maar dit wordt verhoogd tot 750 als de delen badges werden verkregen voor hun pensioen. Als de unreleased blogbericht Badges waren officieel worden gemaakt, dan zou dit worden verhoogd tot 950. Verkrijgen van al het goud badges zonder herhalingen zal de editor belonen met 1.200 punten. Het verkrijgen van alle platina badges zal de uitgever belonen met 250 punten.

Het verkrijgen van alle mogelijke badges zonder herhalingen zal de editor belonen met 1.940 punten, maar dit wordt verhoogd tot 2070 als de delen badges werden verkregen voor hun pensioen. Dit wordt verder verhoogd tot 2270 als de unreleased blogbericht badges werden officieel.

Om alle badges ontvangen, moeten de volgende voorwaarden worden voldaan.

Maak 500 pagina's aan Voeg 500 foto's aan artikelen Voeg 250 categorieën om pagina's Bewerken voor 365 opeenvolgende dagen Maak een blogpost Commentaar op 10 blog posts Bewerk uw gebruikersnaam pagina Laat een bericht achter op een andere gebruiker overleg pagina Wees de Wiki's maker Bewerken 100 pagina's binnen een uur van hun creatie Maak 100 bewerkingen in een enkele dag Maak de 1000e (of stappen van) bewerking op de wiki Twee andere voorwaarden moest zijn voldaan, voordat hun pensioen.

Deel 1 link Krijgen 50 mensen om te klikken op gedeelde koppelingen Een andere voorwaarde zou moeten worden voldaan, indien deze badges werden vrijgelaten.

Maak 50 blog posts

Current badgesEdit

Edit track
Making a Difference-icon Het verschil maken Awarded for making 1 edit on an article!
Just the Beginning-icon Nog maar het begin Awarded for making 5 edits on articles!
Making Your Mark-icon Je stempel zetten Awarded for making 10 edits on articles!
Friend of the Wiki-icon Vriend van de wiki Awarded for making 25 edits on articles!
Collaborator-icon Samenwerker Awarded for making 50 edits on articles!
Wiki Builder-icon Wikibouwer Awarded for making 100 edits on articles!
Wiki Leader-icon Wikileider Awarded for making 250 edits on articles!
Wiki Expert-icon Wikiexpert Awarded for making 500 edits on articles!
Pictures track
Snapshot-icon Kiekje Awarded for adding 1 picture to an article!
Paparazzi-icon Paparazzi Awarded for adding 5 pictures to article!
Illustrator-icon Illustrator Awarded for adding 10 pictures to article!
Collector-icon Verzamelaar Awarded for adding 25 pictures to article!
Art Lover-icon Kunstliefhebber Awarded for adding 50 pictures to article!
Decorator-icon Decorateur Awarded for adding 100 pictures to article!
Designer-icon Ontwerper Awarded for adding 250 pictures to article!
Curator-icon Conservator Awarded for adding 500 pictures to article!
Category track
Make a Connection-icon Maak een verbinding Awarded for adding 1 article to a category!
Trail Blazer-icon Verkenner Awarded for adding 5 articles to categories!
Explorer-icon Onderzoeker Awarded for adding 10 articles to categories!
Tour Guide-icon Gids Awarded for adding 25 articles to categories!
Navigator-icon Navigator Awarded for adding 50 articles to categories!
Bridge Builder-icon Bruggenbouwer Awarded for adding 100 articles to categories!
Wiki Planner-icon Wikiplanner Awarded for adding 250 articles to categories!
Blog Post track
Something to Say-icon Iets te zeggen Awarded for writing 1 blog post!
Blog Comment track
Opinionator-icon Commentator Awarded for writing a comment on 3 different blog posts!
And One More Thing-icon En dan nog iets Awarded for writing a comment on 10 different blog posts!
Wiki Love track
Key to the Wiki!-icon Belangrijk voor de wiki! Awarded for contributing to the wiki every day for 5 days!
Two Weeks on the Wiki-icon Twee weken in de wiki Awarded for contributing to the wiki every day for 14 days!
Devoted-icon Verknocht Awarded for contributing to the wiki every day for 30 days!
Dedicated-icon Toegewijd Awarded for contributing to the wiki every day for 60 days!
Addicted-icon Verslaafd Awarded for contributing to the wiki every day for 100 days!
A Wiki Life-icon Een wikileven Awarded for contributing to the wiki every day for 200 days!
Wiki Hero-icon Wikiheld! Awarded for contributing to the wiki every day for 365 days!
Special Achievements
Welcome to the Wiki-icon Welkom bij de wiki Awarded for joining the wiki!
Introduction-icon Inleiding Awarded for adding to your own user page!
Stopping By to Say Hi-icon Langsgekomen voor een begroeting Awarded for leaving a message on someone else's talk page!
The Creator-icon De oprichter Awarded for creating the wiki!
Pounce!-icon Stormram! Awarded for making edits on 100 pages within an hour of the page's creation!
Caffeinated-icon Overdosis koffie Awarded for making 100 edits on pages in a single day!
Lucky Edit-icon Gelukkige bewerking Awarded for making the Lucky 1,000th edit on the wiki!
Retired Badges
Sharer-icon Deler Awarded for sharing 1 link
Bring it back-icon Breng het terug Awarded for getting people to click on 1 shared link.
Speaker-icon Spreker Awarded for getting people to click on 5 shared links.
Announcer-icon Omroeper Awarded for getting people to click on 10 shared links.
Evangelist-icon Evangelist Awarded for getting people to click on 50 shared links.
Unreleased Badges
Five Things to Say-icon Vijf dingen te zeggen Awarded for writing 5 blog posts
Talkshow-icon Praatprogramma Awarded for writing 10 blog posts
Life of the Party-icon Feestbeest Awarded for writing 25 blog posts
Public Speaker-icon Openbaar spreker Awarded for writing 50 blog posts

MediaWiki pagesEdit

Wiki employs the use of MediaWiki pages in order to standardize the text used in badges. This page contains a list of all general badge MediaWiki pages.