Wikia

Custom Badges zijn badges gecreëerd door de beheerders en bureaucraten van de wiki. Aangepaste badges zijn beperkt tot wordt gegund door in de gekozen categorie, vergelijkbaar met het bewerken Badges bewerken van een bepaalde pagina.

Creating Custom BadgesEdit

Alleen beheerders en bureaucraten kunnen aangepaste badges maken. Dit wordt gedaan op de Special: AchievementsCustomize pagina, aan de kant bar. Er is een vak waar de beheerder kan invoeren in de categorie die een eigen bewerking track wordt gemaakt. Zodra de categorie wordt gekozen, de beheerder selecteert vervolgens de "Create deze track" knop.

Vanaf hier kan de badge namen en foto's worden aangepast. Ongeacht foto wordt gekozen zal worden bijgesneden om te passen in de vooraf gedefinieerde grens. De foto wordt geüpload in de File namespace als File:. Badge-# # # # - # png. Afbeeldingen kunnen worden ingesteld op hun standaardwaarden op elk moment.

Custom Platinum Badges kunnen niet worden gemaakt door regelmatige gebruikers, echter, kunnen ze worden gemaakt door Wikia Staff.

Aangepaste Badge tracks kunnen worden ingeschakeld en uitgeschakeld op wil. Als een track is uitgeschakeld, de badges niet meer kan worden verdiend, maar de editor doet houden hun punten, en de badge zelf.

Around Wikia's network

Random Wiki